Yüz yıldır konuşuyoruz "Araplar bize ihanet etti".ama neden diye sormak,biz nerde hata yaptık demek hep zor gelmistir.araplar değilde bir kaç kavim bize ihanet ettiyse peki.yada Araplarda yıllarca Türkler bizi sömürdu diyorlarsa.250 paralı bedevi ile osmanliya ihanet etmek,ihanet ediyor diye istihbarata rağmen binlerce altın yollamak.bu kitap bir kaç soruya cevap veriyor ama ellebetteki kral Abdullah kendi penceresinden anlatmış.ama biz doğru teşhisi yapabiliriz.