·129 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2021 12:23 Sevim Dabağ tarafından kaleme alınan harika bir hayat söyleşisi... Şair eşleriyle yapılan samimi, bir o kadar da duygusal bir kitap. Okurken o anları yaşamak ister gibi okudum. Öyle güzel söylemler var di ki içerisinde...Her gün bir kahve eşliğinde okumanızı tavsiye ederim.