Puan vermedi·368 syf.··
2021 20. kitabı
#okudumbitti #mariomazzanti #444Basamak #368sayfa Selam canlar. Nihayet serinin son kitabıda bitti. Karmakarışık etti bu seri beni.. Şah mat'la çıktık yola. Claps ve Sensi ile heyecanlı saatler geçirdik. Birlikte öfkelendik, yeri geldi küfür ettik ve güzel bir finalle bitirdik kitabı. Serinşn ikinci kitabında yine Claps ve sensiyi bekledim haliyle. Ama yoktular. Neden ikinci olarak bu kitabı önerdi ki arkadaşım bana diye sorarken cevap serinin üçüncü kitabında geldi. Claps ve Sensi'in yolu bu kitapta ikinci kitabın karakteri Trevis ile kesişiyor. Gördüğüne asla inanmayı ikinci kitap olarak okumayanlar üçüncü kitapta Trevis'in geçmişine atıfta bulunan bölümlere tam anlamıyla Fransız kalabilir neyse geçtik dördüncü kitaba.. Üçüncü kitapta ne zaman karşıma çıkacak diye bekle bekle bi hal ooldugum greta ile tekraedan buluştuk.. Ne heyecanlı bir yolculuktu ama. BURADAN SONRASI SPOİ. Dördüncü kitabın sonu öyle hüzünlü bitti ki. Lenet olsun dostum derken buldum kendimi. Son ana kadar hayır olmasın lütfen böyle bitemez diye diye okudum son sayfaları. Meğer erken konuşmuşum. Beşinci ve son kitap için söylemeliymişim bunları. Ah be Sensi ah be Claps.. Beynime kazındı isimleriniz. İyi ki okudum dediğim bir seri oldu. Sadece bir polisiye gerilim değildi benim için. Aynı zamanda psikoloji ile ilgili güzel bir tecrübe oldu. Benim gibi zamanınız bolsa okuyun mutlaka
444 BasamakMario Mazzanti · Sonsuz Kitap Yayınları · 20191,374 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.