Puan vermedi·206 syf.····Okunma: 28 Ocak 2021 22:15 2021'i edebiyat yılı yapmam dolayısıyla okuduğum bir kitap. Bu kadar fazla "olumlu" yoruma rağmen beklentilerimi karşılamadığını söyleyebilirim.
Kitabı edebi açıdan verimli bulamadığım gibi her paragraf başında "Sevgili dost" hitabı da biraz gereksiz geldi. Bunun dışında çok kuru bir dille yazıldığını düşünüyorum.