·523 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ekim 2016 09:57 Harika bir roman. Fatma hanımın eline ve gönlüne sağlık .Elime aldığım zaman böyle güzel olacağına hiç şüphem yoktu.Nedeni Fatma hanımın diğer romanlari da muhteşem. Kendisi sevdiğim yazarlardan biri oldu.Sevgilerimi sunarım.