Lise yıllarımda okumuştum okuyalı 6 yıl falan olmuştur ama hala unutamadım belkide beni en çok etkileyen kitaptır okurken yüreğim parça parça olmuştu bu kadar güzel aşka dair duygusal bir kitap yazılabilir ve kitabın adı da o kadar anlamlıkiii mükkemmel okuyun