Bitti sonunda ya.
Çok sıkıldım okurken. Güzel bir kitaptı. Benim aşina olduğum şeyleri anlatmasından dolayı sıkıldım. Eğer siz "aa ben hiç böyle düşünmemiştim, aa o aklıma gelmedi" gibi cümleleri sık sık kullanan biriyseniz 10/10 kitap buyrun okuyun.
Üçüncü bölüm en güzel kısmıydı. Sadece oranın okunması bile yeterli aslında. Erich Fromm seni sevsem mi sevmesem mi bilemedim. Kitapta ikide bir Freud şöyle dedi, o böyle dedi denmesi beni sıkıyor. Ben onlar ne dedi biliyorum, sen ne dedin onun için buradayım...