7/10
·125 syf.··
2021 1. kitabı
Bitti sonunda ya. Çok sıkıldım okurken. Güzel bir kitaptı. Benim aşina olduğum şeyleri anlatmasından dolayı sıkıldım. Eğer siz "aa ben hiç böyle düşünmemiştim, aa o aklıma gelmedi" gibi cümleleri sık sık kullanan biriyseniz 10/10 kitap buyrun okuyun. Üçüncü bölüm en güzel kısmıydı. Sadece oranın okunması bile yeterli aslında. Erich Fromm seni sevsem mi sevmesem mi bilemedim. Kitapta ikide bir Freud şöyle dedi, o böyle dedi denmesi beni sıkıyor. Ben onlar ne dedi biliyorum, sen ne dedin onun için buradayım...
Sevme SanatıErich Fromm · Payel Yayınları · 19957,8bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.