·432 syf.····Okunma: 30 Ocak 2021 16:11 Bitti. Ortalama bir romantik olmasını bekliyordum neredeyse yarisina kadar da öyleydi 7 puan veririm gibi geliyordu ama 29. Bölümden sonra git gide puani düşürdüm 6 sonrada 5 oldu. Olan olaylar ve olaylara verilen tepkiler beni biraz yıldırdı diyebilirim. Biraz fazla gözümde büyüttüğüm için de olabilir bu tabi. Bazen Masal bazen sedat. Ufak tefek detaylar bile fazla gözüme batar oldu. Tarih öğretmeni olduğu söylenen ama tüm kitap boyunca 2-3 defa okula giden Masal ve tam olarak ne iş yaptığını çözemediğim Sedat gibi mesela. Tamamıyla baş karakterler etrafında dönen kitaptı yan roller arada girip çıkıyordu ama başrollerin olaya ihtiyacı olduğu için. Bazen hızlı geçiyordu kavga ediyorlardı ama olay ne ara kavga boyutuna gelmişti acayip şaşırıyordum.
Epilog sahnesi cok tatlıydı. Sedaaaatt. Hadi yine iyisin affettim seni. Zaten 5 puanın 4 ü sana.
Reading Slump dayken benim gibi çerezlik kitap okuyanlardaysanız iyi tercih.