·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ocak 2021 16:23 Kitabı okumamın en büyük sebebi Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK ‘ ün verdiği değerdi. Finlandiyanın küllerinden doğuşunu anlatan kitap her şeyin başının eğitim olduğunu öyle güzel ele alıp anlatmış ki... Kitapta, insanın kendisine duyduğu saygıdan tutun vatanına olan saygısı, sevgisi ve yapması gerekenlere kadar uzanan altı çizilerek okunması gereken cümleler yer alıyor.
Ve Canım Atam senin Türk milleti için umutlarının , hayallerinin güzelliğini tekrar hissetmiş oldum ve bir öğretmen olarak notlarımı aldım ...