Ne zaman ki içimizdeki çocuğu, sesi ve hislerimizi dinleyeceğiz işte o zaman anlayacağız kendimizi, kendi çocuğumuzu. Ancak o zaman iyileşeceğiz ve biz iyileştikçe, sözlerimiz, davranışlarımız, istemeden yaptıklarımız iyileşecek. En hassas, en masum, en yaralı yanını keşfetmek isteyen tüm okurlara ısrarlı tavsiyem olsun