·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2021 10:41 Debbie'nin kitaplarına edebi değeri yok diyenlere kesinlikle katılmıyorum bu okuduğum 15.kitabi ve her birini bitirdiğimde kendimi mutlaka iyi hissettim ve her biri mutlaka bana bişey kattı.Debbie'yi severek okuyorum ve okumaya devam edeceğim...