·52 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2021 21:12 Yine harika bir sayı olmuş.Her konusu birbirnden özel kalemlerde yazılmış.Ama benim en çok beğendiğim yazı Arda Erel'in "Dil Ve İçine Oturanlar "yazısı oldu.Her yönü ile günümüzdeki sıkıntıları anlatmış.Emeği geçen herkese teşekürler:)