·207 syf.····Okunma: 19 Ocak 2021 14:24 Merhabalar
Içinde kitap geçen kitapları ayrı severiz, kitap severler olarak . Çünkü bize daha yakın daha bizden gelir. Benim içinde öyle dir. Kitapları Kurtaran Kedi'nin kapağını görür görmez okuyacaklarım için heyacanlandım. Verdiği mesajlar , içinde kitaplar ile ilgili alıntılarıyla her sayfada heyecanlandırdı beni. Bir sayfada "Sevgiden yoksunluk bir yana, kitaplara çöp gibi davranmakta bir sakınca görmeyip, onları atıyordu!" demiş yazar. Bu cümle daha okumakve kitaplar adına daha çok şey yapmam gerektirdiğini anlattı sanki. Bir başka sayfada " Kitapların yüreği vardır." diyerek bambaşka bir bilinçe soktu beni yazar. Demek istiyordu ki onlar okunmalı ve anlaşılmalı. Içinden daha derin derin anlamlar çıkaracağımız bir sürü mesaj . Her mesajda da bir okuyucu olarak omuza binen o ağır yük ve sonsuz umut vardı.
Konusu itibariyle asla sıkılmayacağınız bir kitap. Bu mesajları harika bir kurguyla sunuyor size. Küçük büyük demeden herkesin rahatlıkla okuyabileceği, her cümle için her yaşın farklı bir bakış açısı kazanabileceği bir hikaye sunmuş bize yazar. Sadece tek sıkıntım ne zaman japon edebiyatı okusam biraz tarzı farklı geliyor ve kitaba başlarken ilk 50 sayfa çok zorlanıyorum. Ancak sonrası su gibi akıyor. Kitapları Kurtaran Kedi @birkutukitapcom seçkisi idi. Beni bu kitapla tanışırdıkları için teşekkür ederim
Tavsiyemdir, mutlaka okuyun derim.
Peki sizin içinde kitap,kitapçı geçen ve sevdiğiniz bir kitap var mı? Ismini yazarsanız ben de listeme eklemek isterim . Sevgiler
.
.