Çok güzel bi kitap, insan okurken yaşıyor sanki. Kendimi hep Sahranın yerine koydum ama ben karar veremedim... Ahmetin de Emirin de aşkı, aşkını yaşama şekli birbirinden çok farklı, ikiside ayrı güzel..
Yinede düşününce hangisinin Sahranın aşkını hak ettiğine karar veremedim. Çocukluğundan beri deli gibi seven,bekleyen Ahmet mi yoksa hiç bıkmadan başkasına aşık olduğu halde karşılıksız sevmeye devam eden Emir mi? Siz olsanız hangisini seçersiniz?