·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Şubat 2021 21:42 Sıradan aşk kitaplarından biriydi ama çok tatlı ,akıcıydı,olaylar gayet basit bir üslupla aktarılmış ama merak uyandırıcıydı, zaman kaybı değildi.Bilim kurgulardan sıkıldığınızda sizi mutlu eden bir kitap.Okuyun bnce ben beğendim