Gerçekten kafa açan bir kitap. Okuduğum için çok memnun olduğum bir kitaptı. Öyle hayatlardan parçalar vardı ki "nasıl ya? inanmıyorum!" dedirten cinstendi. Naçizane tavsiyem eğer paranormal şeylere karşı korku duyuyorsanız gece okumayın. Bu korku ileri ise siz bilirsiniz ama hiç okumasanız daha iyi olur sanırım. Bunu söylememin sebebi çok korkunç hikayeler olmasından değil cinlerden korkanları etkileyeceğinden emin olduğum kısımlar olduğu içindir. Bayağı farklı bir kitap. Fırsatım olsa Mine Söğüt'den neden böyle bir kitap yazdığını dinlemek isterdim.