İskender Pala'nın okumuş olduğum ilk eseri. Benim için biraz ağır ilerlese de kitapta çok sıkmadan herşey anlatılmış aslında. Aşkın değerini yitirdiği şu günlerde aşkı için herşeyi göze alanların var olmuş ve olabileceğini bilmek bence güzel. Bu kadar entrika ve karmaşa ortamı ancak bu kadar iyi anlatılabilirdi.