·492 syf.····Okunma: 13 Aralık 2020 18:09 Bu kitap M.Rise’den okuduğum 4. Kitap oldu. Av – Çaylak- Avcı serisinin bitişinden dolayı bir daha sevemem derken gene düştüm.
Ateş grubundan 1 kişi ayrılmasıyla gruba solist alınması gerekmektedir. Ama grubun kurucusu ve inatçısı olan Bora kimseyi istememektedir. Maya ile yollarının bir şekilde kesişmesi ile gidişat artık bellidir. Aslında çok bilindik, olacakların önceden kestirildiği bir kitaptı. Ama gene de çok güzeldi.
Bu kitabı okumamdan 3, 5 kitap sonra Daisy Jones and The Six okudum. Ve ikisi arasında o kadar benzerlikler buldum ki, hala bir şey sorulduğunda ayırmak için 1 dakikalık düşünce molası veriyorum.
Neyse seri okumayacağım artık dememe rağmen gene bir serinin yollarını gözlüyorum, saygılar.