Herkese merhaba. Bugünkü kitabım dostluğu, arkadaşlığı anlatan sıcacık bir kitap. İclal, Süreyya ve Çiçek... Kitabı okurken keşke böyle dostlarımız olsa diyorsunuz. Sizi siz olduğunuz için seven, çıkar gözetmeyen, her zorlukta yanınızda olan arkadaşlar. Kitabın ismi gibi tam başucu dostları. Sureyya'nın hasta olması herkesi üzüntüye boğuyor. Umut etmeyi, sabırla beklemeyi ve mücadeleyi öyle güzel anlatıyor ki... Kitabın sonlarına doğru İclal'in Ela'ya anlattığı bazı anıları var ve beni en çok etkileyen bölüm orasıydı. Her satırı ağlayarak okudum. İnsan kendisi de aynı şeyleri yaşayınca daha da etkiliyor o cümleler. O yüzden yazardan özür dileyerek söylüyorum 4-5 sayfayı okumadan atladım. Çünkü içim buruldu, kendi yaşadıklarım geldi aklıma dayanamadım o bölümü okumaya. Hayattan kesitler bulabileceğiniz, sıcacık bir kitap. Okuyun, hatta en yakın dostunuza hediye alıp verin.