·136 syf.····Okunma: 06 Şubat 2021 00:57 Çok kötü bir çeviriyle okumaya çalıştığım,orijinal metni de böyle mi bilmiyorum ,okurken konusuna odaklanamadığım oysa kapağında kocaman harflerle Stephan King yazısını görünce güzel bir gerilim kitabı okuyacağımı düşündüğüm kitap beni oldukça yordu,devam kitabı da varmış ve evet eğer biz de çevrilmiş hali mevcutsa tabi ki almayacağım!İncecik kitap şimdiki zamanın içinde boğdu beni...Tam bir hüsran...