' Tolstoyun kitaplarının bana göre beğenilmeyecek bir tarafı yok. Hele ki o kitap İnsan Neyle Yaşar kitabı ise. Hikayelerinden ders çıkarılabilecek bir kitap. Sevgi, şükür, kardeşlik ana temalarından. Kitap severler için bir çırpıda okunabilecek güzel bir kitap. :)