Çok az kitabı bir,bilemedin iki oturuşta okurum.Poyraza Çare,öyle klişelerden uzak ama bir o kadar da bizden bir kitaptı ki uzun zamandır böyle soluksuz okumamıştım herhangi bir kitabı.Leo'nun e mail adresine Emmi'nin "yanlışlıkla"mail atmasıyla başlıyor hikâyemiz.Daha ilk sayfalardan kahkalara boğulup sonunda ağlatan bir hikâye.Eğer okumak isterseniz yüreğinizi bir kenara koyup okuyun.Okuyun okuyun okuyun efenim...Ve kitap ve sevgiyle kalın...