Puan vermedi·160 syf.··
2021 17. kitabı
Kitabı okuduktan sonra insan ağzını yaya yaya: “Gerçekten ben ne okudum yaaaa....” demekten kendini alamıyor. Keşke ülkede gerçekten değer görmesi gereken kitaplar değer görse. Bana hediye edilen bir kitaptı. Okumadan kitaplığa koyamama gibi bir takıntım olduğu için okudum. Üzgünüm....
Yanlışlıktan Değil YalnızlıktanNilgün Bodur · Destek Yayınları · 2019516 okunma
·
95 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.