·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2021 16:43 En sevdiğim anime/manga serisi diyebilirim. Haikyuu! mangasını defalarca okuduğuma yemin edebilirim hala sıkılmayıp okuyorum ve bende bıraktığı o hissiyatı anlatamam. Her sayfaları çevirdiğimde ki o heyecan, gerilim duygu karmaşası çok güzeldi sanırım bana bu duyguyu yaşatan tek manga serisi, emin olun okurken ki hissettiklerimi siz de anlayacaksınız.