Kitabı okumadan önce Açıkçası İsmail Saymaz'ın taraflı bir kitap yazdığını düşünmüştüm. Ama kitabı okuduktan sonra savcılık iddianamesi ve mahkeme kararlarına dayandırılan olaylar sonrası ağzım açık kaldı. Özellikle Bursa'da yaşanan olay sonrası insan nasıl olur böyle bir şey demeden geçemiyor. Uğur Korunmaz kitabın en büyük kahramanı:) saygıyla anmak mı yoksa küfretmekmi gerekiyor bilmiyorum ama o topluluğu oluşturmak ve konsolide etmek bırakın sıradan bir insanı bir filozofun bile harcı değil :)