Kesinlikle sasirtmayan ve gunumuz icin guncelligini koruyup korumadigi tartisilir bir kitapti. 21.yuzyildayiz ve hepimizin agzinda bir ayurvedik var, dolayisiyla zaten Dogu felsefesi/ maneviyatina artik 1940lardaki gibi bakmiyoruz,farkindayiz. Fakat bunun sorumlusu Hermann Hesse degil elbet, o donemler ve sonrasi icin bir farkindalik kitabi. Bir almanin dogunun maneviyatina ilgi duymasi da benim icin surpriz olmadi:)
Okumasam da olur dedirtti. Belki 70lerde okusaydim boyle demeyecektim.