Agatha Christie'nin çok sevdiğim eserlerinden biri. Anlaşılır ve yalın şekilde yazılmış. Bir çırpıda bitirilecek kitaplar kategorisinde benim için. Kitabın yarısına geldiğinizde katili ve muhtemel sonu tahmin edebiliyorsunuz ama yine de okunmaya değer, sevgiler