Evet, yazardan okumuş olduğum ikinci kitap ve bu kitabı bitirdikten sonra da bir kez daha Murat Menteş'in hayal gücüne, zekasına, kelimeleri kullanma becerisine hayran kalmış bulunmaktayım. Ruhi Mücerret kitabında olduğu gibi kahkahalar eşliğinde okumasam da yine çok lezizdi. Kitabı okurken başka yazarlara, filmlere, şarkılara dair de bilgi sahibi oluyorsunuz. Arada geçen bir şarkıyı okurken açıp dinlemek de oldukça keyifli bence. Okuyun, okutturun der iyi okumalar dilerim.