Okul Koridorunda Kavga Çıkınca Burçlar;
-Vurr, vurr diye tezahürat yapar ; İkizler, Yay. -Hocayı çağırır ; Balık. -Hoca geliyor diye diğerlerini uyarır ; Terazi, Başak. -Koridordan geçemedik diye sinir olurlar ; Boğa, Yengeç, Aslan. -Kavga edenlerin içindedirler ; Oğlak, Akrep, Koç, Kova.
1000Kitap
··3 alıntı·
863 Gösterim
150 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Her kavganin icinde ben oluyorum artık alıştı bizim sınıf
Ben izlemeyi çok seviyorum Balığım ama kavgayı izlerim 😅😅😅
Kavga edenlerin içindedir... Ya hayır ben genelde seyirci oluyorum sjsjjsjsjshd
Aslan kabul ediyom okulda kavga çıkartırfım hsjjdjd
Noldu ya