·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Şubat 2021 02:32 Kitaba aslında son sayfalara gelene kadar hiç ısınamadım. Kitapta çeviriden midir anlamadığım bir kopukluk vardı. Yer yer okurken sıkıldığım oldu fakat son sayfalara yaklaştığımda bir merak duygusuna kapılarak kitabın içine girebildim. Kitapta dönemin özelliklerine vurgular yapılmış ve asıl anlatılmak istenenin bu olduğunu düşünüyorum. Bir aşk hikayesinin acıklı bitişi insanı derinden etkiliyor ve Bay Gatsby. Roman bittiğinde Bay Gatsby için içimde bir hüzün oluştu aynı zamanda Daisy’e de bir o kadar öfke. Şöyle ki okumaya başlamadan önce beklentim daha yüksekti. Okurken bu beklentim biraz düşsede sonlarda tekrar yükselişe geçti. Aslında okurken o kopukluğu çok hissetmesem daha zevk alarak okuyacağım bir kitap olacaktı ama yine de güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum.