"Yol Peygamber Efendimizin (sav) yoludur" dedi az evvel izlediğim bir programında Yavuz Bahadıroğlu ağabey. Bundan birkaç yıl önce Bilecik Söğüt'te tanışma ve muhabbetine ortak olma güzelliğini yakalamıştım. Hiç unutmam; bizleri mütebessim çehresi, canayakın tavırları ile karşılamıştı . O'na dair zihnimde güzel bir anı, elimde bir fotoğraf karesi...
Tek yol O'nun yolu dediği Peygamber Efendimiz'e (sav) komşu eylesin Rabbim.