" Bana su aygırı demeyin ! Size daha öncede söylemiştim.Ben suaygırı olmak istemiyorum."
Herkese Merhaba.
Mutlu Suaygırı 7 yaşındaki kız kardeşime aldığım daha öncesinde de benim kontrol amaçlı okuduğum bir kitap. Ve cidden kitabı çok beğendim. Kitabımız suaygırı olmaktan hoşlanmayan ve kendini olduğu gibi kabul etmeyen bir suaygırını anlatıyor.Çok kısa bir kitap zaten. Gelişme çağındaki çocuklar için uygun bir kitap seçmek cidden çok zor olabiliyor bazen.Bu kitap kendini sevmeyi, olduğun gibi kabul etmeyi çok güzel bir şekilde çocuklar için açıklıyor.5 yaş üstü çocuklar için daha uygun benim fikrimce.