·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Şubat 2021 10:39 Merhaba
Aşırı güzel ve akıcı bir kitap okudum. Çok çok iyiydi. Yazarımın kalemine yüreğine sağlık. Okurken baya gerildim. Spoiler vermemek için zor tutuyorum kendimi. Kurguya bayıldım zaten aşırı iyiydi.
Neyseee içeriğine gelecek olursak şöyle ; mezarlıkta üzerinde kadın elbiseleri olan bir erkek cesedi bulunur. Bu yıllar önce kızını Derin'i terk eden Uluç'tu. Cebinde bir not bulunur anlamsız gelir. Komiser Serap ve meslektaşı Ayhan cinayeti soruşturmaya başlar. Derin' e bulunan notu gösterdiklerinde sözlerin Cem'e ait olduğunu söyler. Mekana gelip Cem'i sorgulamak isteyen polisleri gören Derin'in eşi Rüzgar telaşla çıkar ordan. Cem ise sözlerin kendine ait olmadığını Rüzgar'ın yazdığı sözleri sırf Derin'i etkilemek için kendininmiş gibi gösterdiğini söyler. Ertesi gün polis Ayhan'ın posta kutusunda gizemli bir mektup bulunur.
Acaba eşinin babasını Rüzgar mı öldürmüştü?
Yoksa Cem Derin'le birlikte olamadığı için intikam mı alıyordu?
Katil öldürmeye devam edecek miydi?