·165 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Kasım 2020 17:09 'Ben böyleyim. Sinemaya girerim. Film başlar. İlk saçmalığı görene kadar büyük bir zevkle seyrederim, sonra çıkarım. Benim bir filmi sonuna kadar seyretmem için hiç saçma olmaması lazım ve bu da pek nadirdir.'
Peyami Safa' nın Server Bedi mahlasını kullanarak yazdığı eserlerden biri. Konusu; Peyami Safa' nın arkadaşı Halim' in yaşadığı aşk hikayesidir. Kitap genel olarak güzeldi. Tek eleştireceğim nokta, yazarın o dönemin kadın yazarlarını küçükmgörmesş ve bunu eserinde vurgulaması.
Kitapla ve sevgiyle kalın...