'Giden can belkibir daha gelmeyecekti ama zalimlerin bedel ödemesi, yanan yürekleri biraz olsun serinletecekti.'
'İyi yaşamak için acele et ve şunu bil ki her gün, başlı başına bir hayattır.'
Etkileyici, duygu yüklü, akıcı bir kitap. Toplumda işlenen suçları işleyen suçlulara karşı nasıl da at gözlüğü ile baktığımızı çok güzel vurguluyor.
3 yaşında annesini, 7 yaşında babasını kaybeden Orhan' ın hiç de kolay olmayan hayatını çok güzel kaleme almış sevgili yazarımız Gökhan Yildiz . Orhan' ın hikayesini merak ediyorsanız kitabı okumanızı tavsiye ederim.
Kitapla ve sevgiyle kalın...