Puan vermedi·157 syf.··
2021 15. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 14 Şubat 2021 14:17
Kitap çok iyiydi. Ben sevdim baya. Sonunu daha farklı beklemiştim aslında. Kafamda farklı bir senaryo vardı. Yalnız olmayıp yalnızlığı çok fazla yaşayan biri olarak baya dokundu kitap bana. İçeriğine gelecek olursak ; yalnızlığın içinde boğulan bir çocuk var. İzmir'de doğup büyümüş ama dedesinin vefatından sonra kız arkadaşı da terk edince yaşadığı yere küser. İstanbul'a ablasının yanına gelir. Sınava hazırlandığı için dershaneye yazılır. Dershanenin en güzel kızı Buse dikkatini çekmektedir ama uzak durmayı tercih eder. Evde bunalınca yürür İstanbul sokaklarında. İskeleye gelir dedesini hatırlar, tutamaz göz yaşlarını. Göz yaşlarını gizlemeye çalışınca yanındaki balıkçı ama "saklama göz yaşını istediğin gibi ağla" der. Kimseye yanaşmayan çocuk bir sıcaklık hisseder bu adamda. Neden bu kadar yalnızdı? Dedesine ne olmuştu? Neyden kaçıyordu? Kitapla muhabbetle kalın :)
1000Kitap
Güzel GünlerdiHaydar Can Öksüz · Flora Kitap Yayınları · 201988 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.