Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 14 Şubat 2021 16:24 Güzel bir kitap fakat ben okurken biraz sıkıldım. Yani okumak için geç kalmış olabilirim. Yetişkinler için bile güzel bir kitap olduğu söylendi. Çok önerildiği için okumuştum. Kötü bir kitap değil ama daha küçük yaşta okunmalı bence.
Yinede kitap zamanımı nasıl geçirdiğimi düşünüp sorgulamama sebep oldu. Bu yönü güzeldi.