·275 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2021 02:43 Keyifle okudum samimiyetle yazılmış her bir cümleyi. Okumanın ötesinde sohbet ettik sanki, o anlatmış ben de keyifle dinlemişim gibi... Hiç bir şey muazzam güzel değildir, olmayabilir. Teoride bilinen şeyler pratikte o kadar da cazip gelmeyebilir. Bir annenin yolculuğunu tüm gercekligiyle ortaya koymuş, çok da güzel olmuş.