Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 13 Şubat 2021 22:44 Sanırım inceleme yazabilmek için öncelikle kitabı okuduktan sonra biraz zaman geçmesi gerekiyor. Çünkü kesinlikle bir süre etkisinden çıkamıyorsunuz. Yani bir solukta okunup bir süre hazmedilmesi gerekiyor. Beni etkileyen kısımlarından birinden bahsetmem gerekirse bu betimlemeleri olur sanırım muazzam şekilde tasvir edilmiş olan betimlemeleri. Ve tabii ki acıları, okurken bütün yaşananları kendi içinizde hissettiğiniz acıları..