Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
· En sevdiğim , beni en çok etkileyen kitaplardan biri... O kadar yalın ve gerçek anlatımı var ki okuyanı ikinci dünya savaşı yılları Türkiye'sine götürüyor.. O dönemde ki açlık , yokluk ve zorlukları yaşıyorsunuz ruhunuzda. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.