·408 syf.····Okunma: 27 Ekim 2016 16:35 Seri üçte bitti
Şöyle diyeyim ilk ikiye göre düşük buldum . Özellikle kızı boğasim geldi ya o neydi öyle özgürum insanim falan filanHayır yazarda neyi kanıtlamak istiyor anlamadım tamam ilk kitapta da vardı ama bu denli değildi. Ama yinede kitabı beğendim ben aidan i sevdim yani konu aynıydı tarzı aynıydı ve savaş şekilleri basit kalmıştı ama aidan sayfaları güzeldi