·158 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2021 11:03 Serinin ikinci kitabı ,ilk kitabını okumadan okudum ve eksikliğini hissetmedim. Çok güzel bir akışı vardı.Sanki bende orda olanları izliyordum ve olayları çözmek için fikir yürütüyordum.Konusunu anlatmayacağım heyecanı kaçmasın.