9/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2016 226. kitabı
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 28 Ekim 2016 22:47
Seri beşte bitti Kitap bence çok iyiydi ben çok beğendim özellikle kızımızı ya harikaydı gerçekten işte böyle olmalı dedim gördü sevdi aldı hahaha aynı öyle davranırdim sanırım. Sayfaları severek isteyerek okudum çok hoştu özellikle yan karekterler bile merak uyandırıcı ve cezbediciydi bana göre. Şimdi sopi olduğu için yazmayım yan karekterleri Julian kendini herseyden soyutlayan yanlız kovboy kızın sesini duyduğu an renkleri hissetti ya ben bile hissettim ya Sonrası rüya gibiydi diğer kitaplar gibi aman özgürlük aman yok istemem abartı değildi dozunda hostu kendince özgürdu kızımız Neyse karanlığın yine aşk tutkuyla buluşmasını sevdim şimdi sıra son kitapta çıkmış olan tabiksi
Kara CazibeChristine Feehan · Epsilon Yayınları · 201377 okunma
·
170 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.