Puan vermedi·230 syf.··
2021 13. kitabı
Dostoyevski’nin bugune kadar en keyif alarak okudugum kitabi oldu kesinlikle. Daha once de yazmistim, bana cok huzun verir, kasvetli havasindan eser yoktu bence bu eserinde. Hatta buyukanne karakterine baslarda kahkaha atarak guldum. Sasirticiydi, yine bir iki gunde okunacak bir akiciliga sahip bir eserdi, sonu da bence cok anlamliydi, ucu acik bile olsa. Iyi ki okudum dedirtti!
KumarbazFyodor Dostoyevski · Koridor Yayıncılık · 201988,6bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.