·318 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2021 00:00 Bana kız arkadaşım tavsiye etti. Önce biraz karamsardım kitap hakkında fakat arkadaşımı da kıramadım. Aldım ve okudum. Tek kelimeyle harikaydı. İlk romanıymış yazarın ve anlatım dili de öbürlerine hiç benzemiyor. Su gibi akıp gidiyor. Sizin de sıkılmadan okuyacağınızı düşündüğüm bir roman. Yazarına teşekkürler.