Kitap bize anlatılan ilkel toplumun ne kadar yanlış olduğunu ve devletsiz toplumların bulunabildiğini anlatıyor. 1900lerdeki bir işçinin aslında ilkel toplumdaki herhangi bir bireyden bile daha kötü koşullarda yaşadığı gibi çarpıcı örnekler sunuyor. Herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.