Puan vermedi·184 syf.··Beğendi
· Ben çoğu kişinin aksine sıradan bulmadım anlatılan hikayeyi, sadece bir aşk değil hayat hikayesi bu. Gerçekten seven bir adamın her hafta belki o kadın gelir diye düzenlediği partileri geçtim, ama o kadın için bir cinayeti üstlenmesi... Ve bilmiyorum sadece ben mi etkilendim bu kadar; evinde sürekli onlarca, yüzlerce misafiri ağırlarken cenazesine bir kaç kişi geldi sadece. Ve bu bile insana çok şey anlatıyor. Yakın arkadaşının söylediği söz bile, "dostlarımıza sevgimizi onlar yaşarken göstermek çok daha önemli. Öldükten sonra değil. O zaman iş işten geçmiş oluyor, hiçbir şeyin önemi kalmıyor."