·48 syf.····Okunma: 20 Şubat 2021 18:46 Anlatıcının (Ömer) İstanbul’da geçen çocukluğuna dair yazmış olduğu kısa bir anı kitabı. Bir çocuğun gözünden babasına karşı duyduğu hayranlık ve onu kaybettiğinde yaşadığı üzüntü, karanlığa ve ders aldığı hocasına karşı duyduğu korku, akıcı ve doğal bir üslupla okuyucuya nakledilir.
Aynı zamanda Türkçe eserlere ve Kur’an-ı Kerim’den ayetlere yer verilmiş olması da eserin bir başka güzel tarafıdır.