lll

@zlems
Seni üzen birini hayatında tutar mısın? /
Anket
·
62 Gösterim
28 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tutarım. Hiç BIRAKMAM. Aşkın içinde nefreti de YAŞAMADAN aşık, Emre olamam.😂😉✅🍀🍀🍀🍀
Beni üzen kişi genellikle sevdiklerim olduğu için tutarım:/
Üzen kişiye bağlı olsa da tutamam sanırım...
İnsan üzülmeye mahkûm üzen birini bırakır baskasına dolanır hayatın kanunu bu...