lll
@zlems
Takip Et
Seni üzen birini hayatında tutar mısın? /
Anket
51 beğeni
·
62 Gösterim
28 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Ufuk Taşındı
Tutarım. Hiç BIRAKMAM. Aşkın içinde nefreti de YAŞAMADAN aşık, Emre olamam.😂😉✅🍀🍀🍀🍀
1
Belinay Elif
Beni üzen kişi genellikle sevdiklerim olduğu için tutarım:/
2
eh
Üzen kişiye bağlı olsa da tutamam sanırım...
1
My Lifee
İnsan üzülmeye mahkûm üzen birini bırakır baskasına dolanır hayatın kanunu bu...
2
İleri