Yüzyıllık yalnızlık tarzında hayalperest ve gerçekliğin bir arada olduğu karakterlerden en çok Dirmit’i kendime yakın gördüğüm ama diğer kalan hepsiyle bir şekilde bağ kurduğum hayatıma aldığım ve hayatlarına acılarına korkularına tanıklık ettiğim normalde bir haftada bitirebileceğim ama iş yoğunluğu nedeniyle elimde biraz sürüncemede kalan hoş bir tat bırakan damakta bir kitap. Neticeten hoştu